استانداردهای سیستمی قابل گواهی
با توجه به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات و نياز به يك استاندارد جهانی در این حوزه استاندارد ISO/IEC 20000 توسط کمیسیون الکتروتکنیک بین المللی(IEC) و سازمان جهانی استاندارد سازی (ISO) با موضوع مديريت خدمات فناوری اطلاعات منتشر گردید که آخرین ویرایش آن برای سال 2018 میلادی می باشد.
استاندارد ISO/IEC 20000 از بخش های مختلفی تشکیل و با توجه به مشابهت قابل توجهی که با ITIL دارد از طریق یکپارچه کردن فرآيندهاي مديريتي، سازمان را براي ارایه خدمات مؤثر به مشتريان یاری میرساند. سازمان ها برای ممیزی و دریافت گواهینامه در حوزه خدمات فناوری اطلاعات و ثبت آن در مراجع بین المللی از جمله itSMF باید قسمت اول این استاندارد را در سازمان خود جاری نمایند.
شرکت هایی که مایل به اخذ گواهینامه ISO 20000 هستند، مرکز ممیزی و صدور گواهینامه نیس با داشتن شبکه گسترده ای از ممیزان و کارشناسان فنی داخلی و شرکای تجاری بین المللی، می تواند خدمات ممیزی و صدور گواهینامه را در این حوزه ارایه نماید.
مرکز آموزش و انتشارات نیس، با شناسایی نیازهای آموزشی شرکت ها و سازمان ها و با بهره گیری از توان علمی و عملی شبکه ای از استادان و متخصصان مجرب داخل و خارج از کشور، دوره های متنوع آموزشی را برای سطوح مختلف مدیران ارشد، مدیران میانی، کارشناسان و سرپرستان با گرایش های مختلف طراحی و اجرا کرده است که تعدادی از این دوره ها در زیر نمایش داده شده است.
الزامات و مميزی داخلی ISO/IEC 20000-1 |
الزامات و مميزی داخلی ITIL V4 |
سرممیزی بین المللی ISO/IEC 20000-1 |
چارچوب کسب و کار برای حاکمیت مدیریت فناوری اطلاعات بر اساس COBIT 2019 |
مکان: تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان شهید قندی غربی، کوچه دهم، پلاک 13، واحد 1
تلفن: 88769066 (021)
فکس: 88513340(021)
همراه: 09352929405 - 09333902244
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید